Welcome
Welkom op Uitingsvrij 2.0

Op dit moment bekijk je het forum als gast. En dat betekent hooguit lurken en niks posten. Bovendien heb je meer last van advertenties. Registratie kost niks, je kunt hier zo meedoen.

Forum voor de Vrijheid

Drop wat je kwijt wilt.

Re: Forum voor de Vrijheid

Berichtdoor Graatsma » za mei 11, 2013 9:22 pm

Fleetwood Macho schreef:
Graatsma schreef:
Fleetwood Macho schreef:
Is het nu de fanclub van de LPN?

Bekijk dat forum en vorm je eigen oordeel. 'Forum' (zo noemt Paulie zichzelf daar) 'twittert' zijn kennis over politiek de wereld in, waarbij hij tegenwoordig op zijn manier de VVD op de korrel neemt vanwege de kabinetsdeelname van deze politieke partij. Verder zijn dus de Spinoza brothers overgebleven die zich vooral lijken te verzetten tegen een systeem dat zij 'Liegen om te leven' noemen.

En wat of wie is nou de LPN?

Dan kun je je het beste even door de brei daar heen worstelen. Hij had destijds de LPN als partij van zijn keuze in zijn onderschrift staan, kennelijk was hij 'om' voor het libertarisme.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Libertarische_Partij_(Nederland)

Oké, dank voor deze informatie.

Ik heb nog even wat zitten lezen op dat forum. Hetzelfde islamofobe gewauwel in beroerd Nederlands als op de FFI. Ik geloof dat we niet veel verliezen als deze trieste hangplek wordt opgeheven. Het is prettig dat dit soort fora allemaal in grote nood verkeren.
Graatsma

Berichtdoor droef » za mei 11, 2013 9:24 pm

Blijkbaar behoort dit forum er niet toe, hier gaat het anders best, zelfs Wim is er weer....

:L:
Barbarisme bestrijden met beschaving is gedoemd tot mislukking
droef

Berichtdoor Fleetwood Macho » za mei 11, 2013 9:26 pm

Ik heb nog even wat zitten lezen op dat forum. Hetzelfde islamofobe gewauwel in beroerd Nederlands als op de FFI. Ik geloof dat we niet veel verliezen als deze trieste hangplek wordt opgeheven. Het is prettig dat dit soort fora allemaal in grote nood verkeren.

Ook mensen die jij als abject beschouwt hebben recht op VVM, Graats. Voor wat FFI betreft heb ik niet de indruk dat dit snel verdwijnt.
"So you say there's a race of men in the trees..."
- Donald Fagen (The Nightfly)

Stay tuned on UV2.0
Fleetwood Macho

Berichtdoor Graatsma » za mei 11, 2013 9:29 pm

Fleetwood Macho schreef:

Ook mensen die jij als abject beschouwd hebben recht op VVM, Graats. Voor wat FFI betreft heb ik niet de indruk dat dit snel verdwijnt.

De vrijheid van meningsuiting staat voor mij niet ter discussie.
Graatsma

Berichtdoor Fleetwood Macho » za mei 11, 2013 9:30 pm

Graatsma schreef:
Fleetwood Macho schreef:

Ook mensen die jij als abject beschouwd hebben recht op VVM, Graats. Voor wat FFI betreft heb ik niet de indruk dat dit snel verdwijnt.

De vrijheid van meningsuiting staat voor mij niet ter discussie.

Voor de mensen op de 'trieste hangplekken' ook niet.
"So you say there's a race of men in the trees..."
- Donald Fagen (The Nightfly)

Stay tuned on UV2.0
Fleetwood Macho

Berichtdoor King George » za mei 11, 2013 10:29 pm

Graatsma schreef:
King George schreef:Zou Paultje dit keer woord houden?

Paultje de Tetteraar schreef:...

Dit was de laatste bijdrage. ...

Een mooie beschouwing die duidelijk maakt dat de beweging van Wilders onherroepelijk verleden tijd is. Elk verstandig mens zal hier verheugd over zijn.

En dan had mijn glazen bol het toch weer bij het rechte einde. Van een realistisch pro-PVV forum ging Paultje de Tetteraar over tot PVV bashen. De leden gingen hier niet in mee en liepen weg. Voor zover ze niet middels verbannen of bedreigingen daarmee werden weggejaagd. En wat wist Paultje de Tetteraar het allemaal beter...

Mijn glazen bol had het echter bij het rechte einde:

Hier had men dan de nieuwe Koran vol blind geloof in de oorlog
Gezwollen van taal, breedsprakig en vormloos - maar onheilspellend
Winston Churchill over Mein Kampf

Vrije Forums Haarlems Vrije Mening Forum Faith Freedom De Mooiste Stek
King George

Berichtdoor King George » za mei 11, 2013 10:45 pm

King George

Berichtdoor King George » za mei 11, 2013 10:52 pm

King George

Berichtdoor King George » za mei 11, 2013 11:01 pm

En in juli 2010 deed hij de eerste poging tot euthanasering van zijn eigen forum.

Lees heel de geschiedenis en de paranoia van de schizofreen sneue Paultje daarvan beschreven in Angst op rechts zorgt voor veel slechts! Open ook de linkjes!

King George

Berichtdoor King George » za mei 11, 2013 11:03 pm

Moet je zijn afscheidstirade uit juli 2010 eens lezen! Dan spoor je toch niet?

Paultje de Tetteraar schreef:Bericht van de forumbeheerder van het Forum voor de Vrijhijd in topic "The end":
--------------------------------------------------------------------------------
Forum v/d Vrijheid

Een van mijn allergrootste helden is vrijheidstrijder Jim Morrison van de band The Doors. Jimmy riep ooit tijdens een concert in 1967 stoned als een garnaal tegen het publiek: 'yur all are a bunch of fucking slaves!' wat vrij vertaald betekent dat jullie allemaal domme slaven zijn.

Zijn woorden spoken vanaf 9 juni dit jaar door mijn hoofd toen een groot deel van het volkje uit lafheid VVD stemden "zogenaamd strategisch". Nu moet je weten dat ik nooit een hoge pet op heb gehad van Nederlanders waarbij vooral hun lafheid me het meeste ergert, maar ook dat het volkje te dom is om voor zichzelf te denken en ik hoopte dat d.m.v. dit forum om te kunnen buigen of in het beste geval te doorbreken.

Onlangs moest ik constateren tot mijn ontsteltenis dat dit een mission impossible blijkt te zijn omdat nota bene op het Forum voor de Vrijheid mensen rondlopen die zelf vertikken om voor zichzelf te denken, die hebben er dus helemaal niks van begrepen en toen ik daarop wees was het verwijt mijn deel en werd ik met de neus op de feiten gedrukt. 'ik zit op een weg die doodloopt', dit volkje wil helemaal niet vrij zijn en weer schoten de woorden van Jimmy mij door het hoofd.

Ik vroeg me af is dit het allemaal nog wel waard door mijn nek uit te steken, gevaar te lopen dat een ware gelovige mij straks staat op te wachten om mij op hetzelfde te trakteren als Theo van Gogh of voor de rechter te worden gesleept omdat anderen die alleen zijn eigen roeptoeter belangrijker vindt dan dit forum zo nodig ongenuanceerde uitspraken moet doen terwijl hier toch al zoveel mocht.

Twee weken geleden kreeg ik een mail van leerling van de gymnasium 15 jaar oud en vertelde hem wat wij vinden van de term deportatie waarbij ik het beeld wilde rechtzetten dat PVV stemmers geen enge mensen zijn. Wie opgelet heeft afgelopen dagen heeft kunnen zien dat die moeite voor niets is geweest sterker nog de term deportatie werd verdedigd, hoe slecht kan Geertje het nog krijgen want we blijken ineens toch wel extremisten te zijn met het level van SF.

De genadeklap kwam van overigens van Geertje zelf die bij Maxiem 'kontelikker van Tokkie koningin Bea von Amsberg' die bijna op zijn knieën aan het smeken was om gedoogsteun te mogen verlenen let wel 'een winnaar gaat op de knieën bij de grote verliezer' wat een farce!
Een Partij voor de Vrijheid en een Forum voor de Vrijheid in een land waar het volkje liever slaaf is dan vrij is per definitie al een farce!

Ik heb zojuist een lekker Portje gekocht die vakkundig ga verorberen om het Forum voor de Vrijheid en Nederland met zijn volkje uit te en en zal dit doen met een grote smile want een volk dat nog te dom is om voor de duivel te dansen verdient geen vrijheid(strijders)

Het nu komende nummer wil opdragen aan mijn Forum voor de Vrijheid sommige vrijdenkers zullen de boodschap snappen.

Verder wil ik iedereen die bijgedragen heeft aan dit forum de afgelopen drie jaar hartelijk bedanken met name Marcel.
Verder bedank ik Gregorius Nekschot, Geert Wilders en zijn strijdbare PVV, alle republikeinen van Nederland, alle Libertariers in de wereld en iedereen die vrij kan denken en ervoor wil strijden.

Met strijdbare groet.

Forum voor de Vrijheid

King George

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg